Бастауыш сынып бойынша оқу ісінің меңгерушісі: ---------------
Пәні: математика |
Мектеп: |
|||
Күні:14.09.20.ж. |
Мұғалімнің аты-жөні:Гакашина Индира Карабековна |
|||
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: 6 Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы: |
11 санының құрамы |
|||
Оқу мақсаты |
2.1.2.5.Бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау |
|||
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. |
|||
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. |
||||
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
Бағалау критерийлері |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||
Тілдік мақсат: |
|
|||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||
Ишара |
Жасыл-түсіндім; қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім; |
|||
Алдынғы оқу |
Ондықтан аттап өту арқылы азайту |
|||
Жоспар |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы:
|
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 1 тапсырма:ТЖ Дескриптор: 1. Қосу мен азайтуға берілген есептерді шығарады. 2. Бөлшектерді қалай есептегенін түсіндіреді.
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. 2 тапсырма: ӨЖ 11см - 4 см 11см + 2 см 11см + 3 см 21см + 4 см 11см - 7 см 11см + 9 см 11см + 8 см 16см + 5 см Дескриптор: 1. Қосу мен азайтуға берілген есептерді шығарады. 2. Ұзындық өлшем бірліктерін атайды. Кері байланыс: «житондар»
3 тапсырма: ТЖ №3 Есептерді шығар Дескриптор: 1. Есептің қысқа шартын құрастырады. 2. Өрнектің мәнін табады..
4 тапсырма: ТЖ №4 Түсіндіре отырып салыстыр. 6+5 * 6+4 7+4 * 8+3 8+3 * 3+8 8-3 * 8+3 18+3 * 18+2 Дескриптор: 1. Қосу мен азайтуға берілген есептерді есептейді. 2. Есепті салыстырады. Кері байланыс: «житондар»
5 тапсырма: ЖЖ №5 Заңдылықты түсіндір. Дескриптор: 1. Суреттегі затты анықтайды. 2. Бөлшектердің орналасу заңдылығын түсіндіреді.. Кері байланыс: «житондар» Сергіту сәті "Көңілді күн" |
1-топ: Жазушылар 2-топ: Зерттеушілер 3-топ: Суретшілер
«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам.
Оқулық, мәтіндер.
видеожазба |
||
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: «Бағдаршам» арқылы сабақ түсінгенін, не түсінбегенін білдіру. |
|
||
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
||||
Қосымша мәліметтер |
||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Жұлдызша арқылы бағалаймын. |
Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||