Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:5.2 Қола дәуірі. |
Мектеп: Елтай орта мектебі
| ||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Народ Халамхан
| ||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | ||||||||||||
Сабақтақырыбы: |
Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштерінің қандай ерекшеліктері бар? | ||||||||||||
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасәйкес) |
5.2.2.2 археологиялық деректерге сүйене отырып, андронов және беғазы-дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау | ||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: археологиялық деректерге сүйене отырып, андронов және беғазы-дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтай алады; Көпшілігі: андронов мәдениетінің археологиялық олжаларын сипаттап, саралай алады; Кейбірі: Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштерінің ерекшеліктерін дәлел келтіріп, қорытынды шығара алады. | ||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану | ||||||||||||
Тарихи концепт |
Тарихи сабақтастық,дәлелдеме | ||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- археологиялық деректерге сүйене отырып, андронов және беғазы-дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтайды; - андронов мәдениетінің археологиялық олжаларын сипаттап, саралайды; -Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштерінің ерекшеліктерін дәлел келтіріп, қорытындылайды | ||||||||||||
Тілдікмақсаттар
|
ПәнгетәнАндронов .жертөлеабызкремация тіркестерді жаңа сөздерді есте сақтауға. ... | ||||||||||||
Құндылықтардыдарыту |
Мәдени құндылытарды құрметтеуге және сақтауға қорғауға. | ||||||||||||
Пәнаралықбайланыстар |
Географфия, дүние жүзі тарихы | ||||||||||||
АКТ қолданудағдылары |
Слайд арқылы презентация көрсету | ||||||||||||
Бастапқы білім
|
Ежелгі адамдардың алғашқы өмірі, тұрмыс-тіршілігі, кәсібі туралы біледі. | ||||||||||||
Сабақбарысы | |||||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
|
Ресурстар
|
| ||||||||||
Сабақтыңбасы 2 мин 1 мин
6 мин
10 мин |
Санау арқылы оқушыларды топқа бөлу (3топқа бөлу) Сабақтың мақсатын слайд арқылы таныстыр «Миға шабул» оқушыларға сұрақтар беріледі, әр білгенін айтады. 1Археологиялық ескерткіштер туралы қандай мәліметтер білесіздер 2 қандай зерттеулерімен таныссыздар? смайликтер әдісі бойынша бағалау
1 тапсырма: «Ойлан, жұптас, тап» әдісі. Беғазы-Дәндібай ескерткіштері туралы оқулықтан оқу танысу түрінде төмендегі сұрақтар бойынша болжам жауаптарын тыңдау. 1Андронов Беғазы Дәндібай археологиялық ескерткіштер туралы қандай мәліметтер білесіздер 2Ескерткіштер туралы қандай зерттеулерімен таныссыздар?
Оқушылар топта жұмыс жасап,ескерткіштер туралы білетін мәліметтерін жазып шығады. Мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдап шығып, ең үздік жауаптар берген оқушыларды атап өтеді. ҚБ:
|
АКТ
Оқулық
|
| ||||||||||
Сабақтың ортасы
Ақпараттық органайзер әдісі 14 мин
Сабақтың соңы. 10 мин
Синквейн әдісі
|
2тапсырма
Зерттеу мен талдау Ақпараттық органайзер әдісі (жазылым) М. Мұғалім оқушыларға Андронов мәдениеті мен Беғазы-Дәндібай мәдениеті туралы мәтіндерді таратып береді. Ж Андронов мәдениеті мен Беғазы Дәндібай мәдениетін салыстырады, ерекшеліктерін анықтайды. Өз жауаптарын дәйектер келтіре отырып қорытындылайды, постер қорғайды. смайликтер әдісі бойынша бағалау:
Кестемен жұмыс:
Дискриптор: 1Андронов мәдениетінің археологиялық ескерткіштерін атайды 2 Беғазы –Дәндібай археологиялық ескерткішін атайды 3 Андронов мәдениеті мен Беғазы –Дәндібай мәдениеттерінің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын табады ҚБ: +-?
3тапсырма: Картамен жұмыс. Кескін картаға қола дәуірінің археологиялық ескерткіштердің орналасуын белгіле?
4тапсырма Бес жолды өлең әдісі арқылы сабақты қорытындылаймыз. Қ/б: Қол шапалақ
Үй тапсырмасы: Қола дәуірінің ескерткіштері туралы презентация жасап келу
|
Кеспе қағаз
Карта, кескін карта
|
| ||||||||||
|
Кері байланыс. Маған ұнады…… Мен тілеймін…… Маған қиын ................. болды. Кері байланысты жазбаша немесе ауызша түрда алуға болады. Жазбаша түрде алынса уақытты тиімді пайдалануға және барлық оқушыларды қамтуға мүмкіндік мүмкіндік бар. |
|